niedziela, 6 grudnia 2015

Kontrasty



Cześć!
Na początku zawsze wypada się przedstawić, więc... mam na imię Patrycja i studiuję filologię polską. Moje zainteresowania wiążą się z polonistyką oraz wizażem i charakteryzacją. Współtworzenie bloga pozwoli mi pokazać ,,kawałek’’ tego co fascynuje mnie najbardziej – będą to głównie wykonane przeze mnie makijaże i charakteryzacje. Daleko mi do profesjonalizmu, ale systematyczne próby pomagają mi się doskonalić. Na tę chwilę ode mnie to wszystko, a teraz przekazuję ,,głos’’ drugiej twórczyni bloga.



Z tej strony współtwórczyni bloga. Jestem Ada, studiuję finanse i rachunkowość. Makijażem zainteresowałam się niedawno, dzięki mojej współlokatorce, która wypowiadała się powyżej. Dopiero się uczę, ale chciałabym podzielić się z Wami tym co już potrafię. Moje wpisy w dużej mierze będą dotyczyły pielęgnacji, bo jest to dla mnie bardzo ważny aspekt. Interesuję się również modą, więc od czasu do czasu możecie spodziewać się notki o takiej tematyce.


Nazwa bloga nie jest przypadkowa. Różnimy się niemal pod każdym względem, ale mimo wszystko dobrze się dogadujemy czego efektem jest rozpoczęcie wspólnej pracy nad tym projektem. Pozdrawiamy!





fot. Daniel Walczak

11 komentarzy:

  1. brawo dziewczyny tak trzymać!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki prezent na mikołajki, super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrycja - Twój wygląd przekonał mnie do zaobserwowania bloga :D
    Powodzenia dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog. Powodzenia dziewczyny. Będę Waszym stałym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemności z blogowania Dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń