wtorek, 19 stycznia 2016

Velvet Matte Lipstick Golden Rose

Witajcie, 
dziś przygotowałam recenzję matowych szminek marki Golden Rose.



Jak sama nazwa wskazuje są to szminki o strukturze matowej. Trwałość jest dobra - ok. 3-4 godziny bez poprawiania. Nie polecam poprawiać tych szminek, ponieważ robią się nieestetyczne grudki. Bez wątpienia ogromnym plusem jest ich niska cena, dlatego na pewno zaopatrzę się jeszcze w inne kolory. Zdecydowałam się na cztery szminki z tej serii i jestem z nich w pełni zadowolona. Są świetnie napigmentowane, zapewniają idealne krycie. Jedynym minusem jest minimalne wysuszenie ust, jednak to akurat normalne przy matowych szminkach, dlatego dobrze przed nałożeniem zrobić peeling oraz odpowiednio nawilżyć usta. Szminka będzie wtedy dużo lepiej wyglądać. Zaletą tych szminek jest szeroka gama kolorów, od niedawna dostępna nawet czarna. Jako wielbicielka szminek bardzo polecam, używam ich od kilku miesięcy. Pozdrawiam, Ada.





Nr 16


Nr 02


Nr 20


Nr 28

4 komentarze:

  1. W tym fiolecie... taka mroczna Ada :D.
    Również polecam te pomadki :) sama mam ich pełno... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tę markę ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W każdej wyglądasz pięknie <3 zapraszam do mnie na post o Golden Rose :):*

    OdpowiedzUsuń