czwartek, 3 marca 2016

Alternatywa dla tradycyjnej kociej kreski

Witajcie!
Wracam po dosyć długiej przerwie z makijażem, który ostatnio wykonałam. Najważniejszym elementem jest czarna, kocia kreska, której krawędzie roztarłam fioletowym cieniem. Tak prezentuje się efekt końcowy, więc jeżeli jesteście ciekawi jak powstawał ten niezbyt skomplikowany makijaż to serdecznie zapraszam do przeczytania dalszej części dzisiejszego wpisu. 


Kadry są niestety różne - cały czas eskperymentuję z ustawieniami i światłem.


Bazą pod cienie był u mnie tym razem cień Maybelline z serii COLOR TATTOO w kolorze Creme De Nude 93, który utrwaliłam  transparentnym pudrem. Kolejny krok stanowiło nałożenie cienia MAPLE z paletki SLEEK ULTRA MATTES V2 DARKS. Zaznaczyłam nim załamanie i roztarłam delikatnie ponad tę granicę. 







Po dokładnym nałożeniu i roztarciu cienia zajęłam się kreską. Jej granice nie musiały być idealne ponieważ późniejszym krokiem było jej roztarcie. Użyłam eyelinera z Maybelline - ostatnimi czasy w ogóle się z nim nie rozstaje. Największym plusem jest jego trwałość i intensywność koloru. 


Pierwsze i drugie zdjęcie przedstawia efekt roztarcia kreski cieniem VILLAN z paletki SLEEK ULTRA MATTES V2 DARKS. Zależało mi tylko na rozmytej granicy dlatego użyłam w tym celu precyzyjnego skośnego pędzelka. Mieszanką cienia VILLAN i MAPLE podkreśliłam dolną powiekę, a linię wodną rozjaśniłam białą kredką z ESSENCE. Na koniec wytuszowałam rzęsy bardzo popularnym ostatnio tuszem z Lovely. 

Lista kosmetyków, których użyłam:


Konturówka Lovely - już niedostępna.






3 komentarze:

  1. Pięknie i bardzo profesjonalnie opowiedziane☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Podklad z Revlona rewelacja :D u mnie jak narazie numer jeden :) Zaczelam rowniez przygode z firma Kobo i kupilam ten zestaw do konturowania twarzy :D Sprawdza sie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również go uwielbiam i wbrew pozorom, nie jest wcale tak ciężki :) Racja, zestaw do konturowania z Kobo sprawdza się, zwłaszcza, że mam mieszaną/tłustą cerę i dzięki temu bardzo dobrze się rozprowadza :) Pozdrawiam, P.

      Usuń